MyArtBaseMyArtBase

Connect with Facebook

Brug for hjælp? + 45 70 77 80 20

0 Varer - 0.0 kr

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller ved at klikke på ”Køb nu”-knapperne der er placeret ved siden af produkterne. Bemærk at hvis du bestiller farver enkeltvis skal du vælge farven i skemaet nedenfor.

Varerne ligger nu i din indkøbskurv som du kan se over menuen i venstre side.


Hvordan betaler jeg?

Når du har foretaget dit køb, klikker du på knappen ‘Gå til kassen’ og udfylder dine adresseoplysninger. Derefter klikker du på knappen ’Fortsæt’.

Du kan betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Expres, Eletronisk faktura og ved bankoverførsel (Eletronisk faktura kan kun anvendes af offentlige virksomheder der modtager elektronisk faktura). Husk at oplyse EAN nummer og reference nr.

  

Hvor lang leveringstid har I?

Vi leverer hurtigst muligt med afsendelse indenfor 2-5 dage.

Ved bestilling af lærreder og rammer i specialmål og ved udsolgte varer kan der forekomme 8-10 dages levering.

Kunstnerartikler kan ikke stilles til ansvar ved forsinkelser hos GLS. BEMÆRK: Op til jul kan der være forsinkelser, derfor anbefaler vi at du bestiller før vores sidste frist for at være sikker på at modtage pakkerne rettidigt.  

Kan jeg returnere en vare?

Ja, du har 14 dages returret. Varen skal returneres i samme stand, som du fik den, så den kan sælges igen. Du betaler portoen.

Hvis der er skader på varen når du modtager den returnerer du den og så sender vi dig en ny. I det tilfælde får du portoen refunderet.